Rolf Kristensen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Øvre sund bro 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nok ett bilde fra den nye broen over Drammenselva, denne gangen fra undersiden Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Sjå der ja, kom det skikkelig fram. Var litt overrasket over det jeg så først.... Fint komponert og bra belysning du har fanget inn! Funker bra med speilinger her. Et bra nattbilde! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det jeg liker er den fine dybden og speilingen i vannet. Og så sitter komposisjonen. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ja ett fint nattbilde med fine linjer Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Lekkert og mener å se dette er tatt fra Strømsø siden? Godt eksponert;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg