Thlian Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Ikke mye gjort, brukt en mal i LR og justert litt på lensecorrection,skarphet og farger. Veldig ny, veldig uerfaren med LR, men er lov å prøve seg Endret 15. oktober 2011 av Thlian Lenke til kommentar
el-corazon Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 nydelig skulle gjerne vært der Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Litt konstruktiv kritikk hadde vært fint Liker å høre hva som kunne vært gjort bedre Lenke til kommentar
telealf Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei, jeg har ikke kommentarer til arbeidet i LR. Men før man jobber mye i LR mener jeg man må jobbe med kamera. Ditt foto har klart potensiale, men jeg ville ha foreslått noen ting: - Heve kamera opp litt for å få med mer av fjelltoppene og mindre av "kjedelig" hav forgrunn. Slik det er nå synes jeg det virker bare forstyrrende å se den lile flippen av himmel oppe t.h. Ulempen med dette forslaget er at du får litt fallende linjer i brygge. - Alternativt bruke kortere brennvidde og at et utsnitt av dette - Prøve med annet format, eks 1:1 eller 3:4.. Jeg liker ikke 2:3 i portrett format til landskaps bilder, men foretrekker 3:4. Men dette er en smakssak. - Forsøke med en komposisjon hvor brygga kommer litt mer med? Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå