Jarleo Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg bestilte SWG fra gamestop for en stund siden, og for å være ærlig ikke hatt noe særlig moro med det. Har prøvd brawler men blir alltid drept på destroy oppdragene. Skal ødelegge et slags bol, men blir drept av alle monsterene som kommer. Hva er det jeg gjør galt? Har spilt AO noe, og der var det enkelt å klare oppdragene til å begynne med.. Videre finner jeg de generelle chat kanalene helt stille, ikke som på AO nei. Har vært på både starsider og eclipse som skal være nokså befolkete galakser, så det kan vel ikke være det heller.. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Vel jeg har enda ikke fått min SWG versjon til å funke (grunnet gamestop som tullet å sendte meg en collectors edition med en brukt cd key) men jeg har spilt swg betaen. I starten er den beste måten å skaffe seg credits på såkalte leverings missions. Gjør et par tre fire av dem å kjøp deg no bedre våpen. Selv om våpnen heter det samme vil kvaliteten på de varriere. Chat kanalene er stille siden du må være i nærheten av folk for å snakke i open chat. Stikk til en by med mye folk å snakk med dem der. Å du må trene deg opp ganske mye før du kan ta noe destroyer oppdrag. Gå å slakt smådyr utenfor byene eller bli med i et hunting party så får du xp litt fortere å kan skaffe deg nye skils. Få andre spillere til å lære deg forskjellige skills. Ikke gå til en trener siden de koster penger. Sikkert mye mer fornuftig du kan gjøre også men siden jeg enda ikke har kommet meg inn i spillet så skal jeg ikke si så mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå