spnh Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Hei, fikk S2'n min i dag. Simkort er instalert og jeg har dekning. jeg får ikke mottatt samtaler/sms og omvendt, det står "mobilnettverk ikke tilgjengelig" når jeg prøver å ringe noen. Noen som vet hva som er feil? Endret 15. oktober 2011 av Kelila Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Om simkortet også er nytt, er det nok ikke aktivert av telefirmaet du bruker enda(netcom, telenor, tele2 etc). Tar som regel et par minutter, men kan ta opptil 24 timer, du kan ringe og spørre hvis det drøyer lenge. Lenke til kommentar
spnh Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Takk, da skal jeg komme tilbake i morgen hvis det ikke har skjedd noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) En jeg kjenner fikk beskjed av telenor at han hadde et forgammelt simkort, kan være problemet. Men hvis simkortet er nytt er det nok ikke et for gammelt simkort som er problemet :!: Endret 15. oktober 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
spnh Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Hei Gått 24 timer siden jeg satt inn simkort nå, og fortsatt samme problem. Simkortet er helt nytt,willy98. Eneste løsningen er vel å ringe inn da? edit : har ringt inn til service, det skulle bli aktivert om 3-4 dager Endret 16. oktober 2011 av Kelila Lenke til kommentar
Haaulv Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fikk s2 til jul med nytt simkort og nummer, og har samme problem. I tillegg har foreldrene mine rotet bort papirene det nye nummeret mitt står på. Når du ringte inn, gjorde de noe da eller fikk du bare beskjed om å vente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå