Maynard James Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kom meg plutselig igjennom Beret-løpet, og har nå fått bereten. Tanken min er å gå for panserbretten, da jeg syns denne ser helt klart fetest ut. Men, jeg har dog ikke en anelse om hvordan jeg skal fikse dette. Har hørt man må bruke en god del vann, forme den til hode, barbere den og diverse. Men, hvilken rekkefølge burde dette gjøres i? Burde bretten og kongemerket fikses før jeg tilpasser den til hodet? Haaalp! Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 1 Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hold den i varmt vann og vri den godt. Ha den på hodet i noen timer. Sånn at den former seg til hodet ditt. Og ta å dra den ned mot den siden den skal ligg på, da høyre side. Barber den, mye / lite ettersom hva du føler blir bra. Gjenta det frem til du føler den er bra. Min siste tok ca 8 timer å gjøre ferdig. Dog med infanteri og ikke panserbrett. Er du i en panseravdeling? For kompaniene har somregel en felles mal på hva man skal ha. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Husk kompani/tropp skal som regel stille likt. Det betyr at enkelt personer ikke kan ta en avgjørelse for seg selv. Og du bør spørre befalet ditt, det er noen steder hvor man ikke tillater å ha panser brett (hvorfor vet jeg ikke:/) Du har fått en god forklaring av daim911. Kan si hva vi fikk melding om. Du bør barbere den så godt inni at du begynner å se sømmene. Uten på barberer du mindre, men fortsatt nok til at det ikke er tykt (Obs! kan fort bli hull hvis du ikke er forsiktig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå