jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 bie og blomst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kjempefin i farger og spesiell komp.---god skarphet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Bra dette! Brukbar skarpt og litt artig med den bia på hodet i delikatessene! Litt støy er det men skitt au.. 4'er herfra! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Kjempefin i farger og spesiell komp.---god skarphet. tusen takk,ha en fin helg,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Bra dette! Brukbar skarpt og litt artig med den bia på hodet i delikatessene! Litt støy er det men skitt au.. 4'er herfra! ser hva du mener er litt ny på mac... takk for alle go svar på prøveromme,ha en go helg og takk for 4er,he he da går det ihvertfall fremover m meg,he he...lærer hver dag,smil Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Egentlig likte jeg det andre bedre men liker godt fargene du har fått frem her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Henger meg på godordene..er noe med disse blomsten som tar meg med i filmen The Wall av Pink Floyd..er du med?;) Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Herlig bilde og farger/lys. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Kjempefin i farger og spesiell komp.---god skarphet. tusen takk Herlig bilde og farger/lys. tusen takk Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Henger meg på godordene..er noe med disse blomsten som tar meg med i filmen The Wall av Pink Floyd..er du med?;) tusen takk jepp enig,pink floyd,takker Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Egentlig likte jeg det andre bedre men liker godt fargene du har fått frem her takk øystein det er jeg enig i,men fikk ikke den andre skarp...og liker fargene bedre her,,de er ikke så lette få til stå i ro..samme med høstblader som faller,prøver og prøver tusen takk Bra dette! Brukbar skarpt og litt artig med den bia på hodet i delikatessene! Litt støy er det men skitt au.. 4'er herfra! tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg