13gauge Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei Grinchen. Gratulerer med ny profil. Gøy at du er blant oss fremdeles. Jfr. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1247025&st=260 Da tok jeg kanskje feil. Hvem vet, han kommer vel tilbake. Ladies and gents im still alive blood of heroes never die! G Takk Takk! Jeg vet selvfølgelig ikke hva du snakker om da... Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei Grinchen. Gratulerer med ny profil. Gøy at du er blant oss fremdeles. Jfr. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1247025&st=260 Da tok jeg kanskje feil. Hvem vet, han kommer vel tilbake. Ladies and gents im still alive blood of heroes never die! G Takk Takk! Jeg vet selvfølgelig ikke hva du snakker om da... You could have fooled me... G 2 Lenke til kommentar
frevild Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 VOKS OPP. Så å være "voksen" er forenlig med å være en kujon altså, lærer noe nytt hver dag... Selvsagt er det ikke det, men det er ikke spesielt aktverdig å sette opp slike plakater. Det er ikke akkurat modig, hvis det var det du mente. Det er er tvertimot rimelig stusslig, og en rimelig merkelig bruk av tid og krefter. Men du har fått ditt svar nå uansett - du risikerer å begå en straffbar ærekrenkelse. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 På hvilken måte har de fornærmet deg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 På hvilken måte har de fornærmet deg? Jeg er interessert i dette også! Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvis jeg så en slik plakat hadde jeg nok tenkt adskillig mer om personen som hadde hengt de opp enn de som var avbildet på den... Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Om du skal gjøre dette hver gang noen fornærmer deg får du det travelt fremover. Døden før vanære vet du... Aids fremfor beauty, ikke sant... G 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fortell ka dei har gjort Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 de har sannsynligvis tatt han for nasking. nå er han sint og vil ha hevn. ære = all .... ang å henge opp plakater synes jeg bare blir teit. grow up lille mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå