Dufen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nå har jeg hatt perioder (halvtime til time) med leamus under høyreøyet de to siste ukene, og det begynner å gjøre meg rimelig irritert. Etter litt googling ser det ut for at man kan prøve med ekstra kalsium, magnesium og generel mer vitaminer. Nå har det seg slik at jeg trener en del styrke og tar i forbindelse med dette magnesiumtilskudd, drikker 4 liter melk om dagen, og spiser mye grønnsaker og tar ekstra vitamintilskudd, så de fleste rådene er dekket. Jeg sover 5-7 timer hver natt, noe som KAN være siste tingen å sjekke ut. Noen som har noe å komme med som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ikke stress, sov mer. Stress gir leamus Lenke til kommentar
opticus Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 jeg satt med en ræva monitor på pcen for endel år tilbake som ga meg samme problemet, skjønte ikke hva som fremprovoserte det før etter 3 mnd ca, da holdt jeg på å bli sprø. det kan være øyet ditt som er slitent, sitter du mye forran en laptop feks? prøv å la være et par dager og se om det blir bedre. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hadde dette en periode selv, men det gikk over. Usikker på hva som var årsaken. Eneste jeg vet er at jeg sover godt og spiser mye og sunt nå. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Som regel kan man fikse dette med et fornuftig kosthold. Av det materialet jeg har studert er selenmangel det jeg mistenker først ved leamus. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Som regel kan man fikse dette med et fornuftig kosthold. Av det materialet jeg har studert er selenmangel det jeg mistenker først ved leamus. Man kan si jeg er mer enn middels interessert i kosthold så den biten er dekket, men takk for svaret Jeg har sovet godt (8 timer hver natt, fra klokka 10 på kvelden) de to siste nettene og merker ikke noe til det lengre. Det var etter alt å dømme for dårlige søvnvaner som førte til symptomene. Har postet på flere forum og mange som har opplevd akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå