Gå til innhold

Resette/finne passord på ACER Easy Store H340 Home Server?

nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok koble til en skjerm på den, og enten resette admin passord eller knekke det.

For knekking av passordet kan du bruke ophcrack, som kjøres fra ei dvd plate.

Og tror du mu bruke vista versjonen av det.

Skal du fjerne passordet så kan du jo bruke ultimate boot cd, som inneholder offline nt password et eller anna :p som jeg har brukt til å fjerne passord på både xp og windows 7 med :) (ps, du bør vel sette opp et nytt passord med dette også, for så vidt jeg kan huske så er home server veldig vrang på at det må være et passord der, og det stiller vel også div krav til passordet. så om du fjerner det eller setter opp et nytt som ikke støtter alle krav, så kan det vel hende du ikke får logga inn.)

Evt kan du også prøve kon-boot, som også har blitt en del av ultimate boot cd nå, men dette har jeg aldri fått noe hjelp ut av.. men det må jo funke siden dem velger å ha det med nå :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker den bare periodisk og husker jeg trøblet sist og, men fant utav det. Så vidt jeg husker lastet jeg ned software fra Acer sist (Har ørtenhundre cd'er liggende å flyte, og finner bare resett-cd), men finner ikke det nå... Jeg husker og at passordet måtte inneholde store og små bokstaver, og der jeg bommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...