Luffy1337 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Noen som har opplevd dette før eller vet hvorfor? Kjøpte nylig Tab 10.1, satt opp det meste hittil men når jeg skal f.eks laste ned Angry Birds eller hva som helst ifra market står det kun venter på installering uten att noe skjer!?! Endret 16. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Får en sjelden gang samme problem på min Acer A500 tablet. Funker som regel når jeg prøver to tre ganger til, dersom det ikke går første gang. Hvis du har det problemet hver gang du prøver å installere en app, uansett hvilken, ville jeg prøvd å tvangslukke Market, og slette cachen. Funker ikke det, er kanskje en mulighet å gjenopprette fabrikkinnstillingene til brettet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har funnet følgende løsning på dette. Når det står venter på installering så går jeg tilbake til startskjermen i market og velger programmer øverst til høyre, da får man opp listen over alle installerte programmer på taben, blar man så helt ned i listen så finner man programmet som venter på å bli installert, trykk så installer og vips blir programmet installert :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå