Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Psykriatri

Ukke

Anbefalte innlegg

Hei er på leit etter noen med samme diagnose eller som på annen måte har erfaring med denne sykdommen.

Fikk selv diagnosen for 1,5år siden. Begynte å bli syk for 13 år siden. Kom snikende men slo til for fullt for 5åt siden og jeg ble innlagt for første gang og har vært d siden.

Sliter med å finne gode mestringstrategier og metoder for å håndtere sykdommen på. Pluss at legene strever m å finne rett medisin. Håper å snart få flytte hjem igjen, er møkke lei av å være på institusjon. Alle råd mottas m takk.

Så at navnet på diagnosen forsvant. Schizoaffektiv lidelse er det jeg spør om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager om svaret i den andre tråden din ikke virker så relevant. Jeg ser mer situasjonen din nå ut i fra det du skriver i denne tråden.

Ut i fra en del forskning jeg har sett på manglende peptidnedbrytning så er det kanskje verdt å bestille en måling fra neurozym - http://www.neurozym.com/

Om du har mye unedbrutte peptider (proteinfragmenter) så kan dette hope seg opp i hjernen og skape problemer. Spesielt melk og hvete er problematiske og faktisk koblet til schizofreni, men også mange andre proteintyper.

Hva spiser du typisk i løpet av en uke ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...