Miss Photography Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Sommerminne Bildet er fjernet. Beskrivelse: Minne fra i sommer.Bilde er tatt på Dønna på helgeland,min drømmeplass som er i mitt hjertet for alltid. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Et vakkert landskapsbilde i et godt komp. Fine avdempede fargetoner som er behagelig å hvile øynene på. Et ikke så begeistret for høydeformat på denne typen bilder, men det funker bra her. Forberdinger: Ville kuttet rett over den tredje holmen til høyre da de mørke "flekkene" virker forstyrrende på helheten. En god del støy som synes godt i det store formatet - enkelt å fjerne med det rette verktøyet. Sort bakgrunn kan jeg også anbefale. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fin natur du formidler her! Forsåvidt ok komp, men ville nok foreslått et godt kutt nede opp til der sjøen blir mørkere. Greit med høy himmel synes jeg. God 3'er herfra! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 vanvittig nydelig bile,fargene var spesielt fine...likte det til en 5+,smil Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Et vakkert landskapsbilde i et godt komp. Fine avdempede fargetoner som er behagelig å hvile øynene på. Et ikke så begeistret for høydeformat på denne typen bilder, men det funker bra her. Forberdinger: Ville kuttet rett over den tredje holmen til høyre da de mørke "flekkene" virker forstyrrende på helheten. En god del støy som synes godt i det store formatet - enkelt å fjerne med det rette verktøyet. Sort bakgrunn kan jeg også anbefale. Tusen takk for tilbakemelding, jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å evaluere bilde mitt:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 vanvittig nydelig bile,fargene var spesielt fine...likte det til en 5+,smil Tusen tusen takk,nå ble jeg glad:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Fin natur du formidler her! Forsåvidt ok komp, men ville nok foreslått et godt kutt nede opp til der sjøen blir mørkere. Greit med høy himmel synes jeg. God 3'er herfra! Takk for kommentar:) Setter jeg pris på Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fine duse farger som gir en flott stemning i bildet. Dybden som du får frem er og veldig fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg