johnohod Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har nettopp satt inn et Gigabyte Radeon 9700 pro i Shuttle-kassa mi. :smile: Er det noken som veit om vifta er temperaturregulert eller om den går på full fart uansett? På mitt kort virkar det i alle fall som den går for fullt til ei kvar tid. Men kan vere at temperaturen inni boksen ettekvart er stabilt høg. Lurar på om det har noke for seg å bore nokre hull i kabinettet like over vifta til skjermkortet, for at det skal få litt meir luft. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har nettopp satt inn et Gigabyte Radeon 9700 pro i Shuttle-kassa mi. :smile: Er det noken som veit om vifta er temperaturregulert eller om den går på full fart uansett? På mitt kort virkar det i alle fall som den går for fullt til ei kvar tid. Men kan vere at temperaturen inni boksen ettekvart er stabilt høg. Lurar på om det har noke for seg å bore nokre hull i kabinettet like over vifta til skjermkortet, for at det skal få litt meir luft. viss du først skal bore noen hull i kassa der, kan du likesågodt sette inn en vifte der. men om det funker vet jeg ikke. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Det er ikkje plass til ei vifte, då klaringa til kassa er svært lita. I Shuttle-kabinettet står dessuten grafikkortet parallelt med sida på kassa og ikkje i 90 graders vinkel som vanlig. Eg kan faktisk kjenne utanpå kassa at grafikkkortet produserar ein god del varme. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 du kan jo alltids prøve... Lenke til kommentar
alexio Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 du kan vel bore noen hull.. men i shuttle-pc'er, der ting går for å være elegante, kan vimsete og kjapt arbeid ødelegge mye.. så du bør vurdere alternativene med å bore et stort hull med en viftegrill på f.eks. de viftegrillene som sitter på siden av et chieftec-kabinett er ofte fine til slike ting.. mvh alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå