Gå til innhold

Hvilket program er best til å recovery filer som bare blir ''borte''?

Anbefalte innlegg

Jeg mistet pluselig mange filer i min ekstern hdd. Og dermed fikk jeg ''nye'' mapper i hdd; $AVG8.VAULT$, 123d6eb98b28ad4d95750a og noen til med nesten samme navn. Jeg har prøvd PC inspector file recovery, men den funker ikke så bra fordi jeg fikk ikke tilbake alle filene, hver eneste søk gav det ulike resultat. Så jeg kan ikke være helt sikker om jeg har fått alt tilbake.

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mistet pluselig mange filer i min ekstern hdd. Og dermed fikk jeg ''nye'' mapper i hdd; $AVG8.VAULT$, 123d6eb98b28ad4d95750a og noen til med nesten samme navn. Jeg har prøvd PC inspector file recovery, men den funker ikke så bra fordi jeg fikk ikke tilbake alle filene, hver eneste søk gav det ulike resultat. Så jeg kan ikke være helt sikker om jeg har fått alt tilbake.

takk på forhånd

Jeg aner ikke hvilket program som er best, har kun hatt 2. Nu bruker jeg "I care data recovery" som jeg er fornøyd med så langt.

Lenke til kommentar

Du sier "nye mapper" med navnet "$AVG8.VAULT$xxx" oppstår .

Disse mappene lages av AVG antivirus (Vault = karantene) og filer AVG tror er infisert av virus renames og plasseres der. Og ingen windows system eller applikasjoner tillates aksess til disse sålenge AVG kjører og er aktivt.

Det jeg hentyder er at de filene du ikke finner har blitt nektet aksess til av antivirus programmet ditt..

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Du sier "nye mapper" med navnet "$AVG8.VAULT$xxx" oppstår .

Disse mappene lages av AVG antivirus (Vault = karantene) og filer AVG tror er infisert av virus renames og plasseres der. Og ingen windows system eller applikasjoner tillates aksess til disse sålenge AVG kjører og er aktivt.

Det jeg hentyder er at de filene du ikke finner har blitt nektet aksess til av antivirus programmet ditt..

hvordan løse problemet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...