protoneedhelp Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg mistet pluselig mange filer i min ekstern hdd. Og dermed fikk jeg ''nye'' mapper i hdd; $AVG8.VAULT$, 123d6eb98b28ad4d95750a og noen til med nesten samme navn. Jeg har prøvd PC inspector file recovery, men den funker ikke så bra fordi jeg fikk ikke tilbake alle filene, hver eneste søk gav det ulike resultat. Så jeg kan ikke være helt sikker om jeg har fått alt tilbake. takk på forhånd Lenke til kommentar
reor Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg mistet pluselig mange filer i min ekstern hdd. Og dermed fikk jeg ''nye'' mapper i hdd; $AVG8.VAULT$, 123d6eb98b28ad4d95750a og noen til med nesten samme navn. Jeg har prøvd PC inspector file recovery, men den funker ikke så bra fordi jeg fikk ikke tilbake alle filene, hver eneste søk gav det ulike resultat. Så jeg kan ikke være helt sikker om jeg har fått alt tilbake. takk på forhånd Jeg aner ikke hvilket program som er best, har kun hatt 2. Nu bruker jeg "I care data recovery" som jeg er fornøyd med så langt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) For meg høres det ut som AVG8 antivirus programmet ditt som har satt filene dine i karantene. I såfall bør du addressere "det" problemet først. Deretter filene du savner. Endret 16. oktober 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 For meg høres det ut som AVG8 antivirus programmet ditt som har satt filene dine i karantene. I såfall bør du addressere "det" problemet først. Deretter filene du savner. hva mener du? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Du sier "nye mapper" med navnet "$AVG8.VAULT$xxx" oppstår . Disse mappene lages av AVG antivirus (Vault = karantene) og filer AVG tror er infisert av virus renames og plasseres der. Og ingen windows system eller applikasjoner tillates aksess til disse sålenge AVG kjører og er aktivt. Det jeg hentyder er at de filene du ikke finner har blitt nektet aksess til av antivirus programmet ditt.. Endret 16. oktober 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Du sier "nye mapper" med navnet "$AVG8.VAULT$xxx" oppstår . Disse mappene lages av AVG antivirus (Vault = karantene) og filer AVG tror er infisert av virus renames og plasseres der. Og ingen windows system eller applikasjoner tillates aksess til disse sålenge AVG kjører og er aktivt. Det jeg hentyder er at de filene du ikke finner har blitt nektet aksess til av antivirus programmet ditt.. hvordan løse problemet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Et sted å begynne er .. Slå av realtime protection i AVG. Retore filene fra vault. Hvordam du gjør det i detalj kan jeg ikke svare på da det er årevis siden jeg brukte AVG. Finns bedre gratis alternativer som f.eks MS Security Essentials m.fl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå