Dufen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Nesj... Jeg ville egentlig anbefale å bruke heroin også for å sovne bedre slik at man restituerer ordentlig Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Du mener man automatisk ikke kan ha god moral om man bruker aas? Du driter i om en kid dør fordi han fulgte rådene du sitter og deler ut her HELT uten grunn? En liten usikker gutt som må DØ etter din mening bare fordi han vil begynne med steroider? Jeg har sagt det før, men sier det igjen: Du er ett skrekkelig eksempel på hvordan det har gått med menneskeheten i nyere tid. Du er villig til å risikere livet til flere unggutter bare for at du skal få trolle litt her og få honnør av fanboysa dine her inne? Sist jeg sjekket var ikke loven trådt i kraft, så man bryter strengt talt ikke noen lov enda ved å bruke aas. OM man så gjorde det, burde da selv du forstå at det fornuftige å gjøre er å gi de som vil begynne med steroider FORNUFTIGE og GODE råd, som kanskje kan hjelpe de med å ikke ødelegge sin egen helse istedenfor å ødelegge mer for de ved å gi de dårlige råd. nusselig Lenke til kommentar
Jazzer Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Jeg ville prøve Crazybulk de er populære Endret 18. mars 2016 av Jazzer 1 Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hvordan gikk det med TS? Blitt svær? 3 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hvordan gikk det med TS? Blitt svær? Han har masse tættiser og vil ikke legge ut bilde i frykt for å bli gjenkjent :< TS: Kan vi få se bilde?: ))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå