SG_93 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 hei skal kjøpe meg en Samsung Galaxy S2 har lest mye over nett og jeg vil bare høre om det er noen som har denne telefonen som kan si sin mening bra eller dårlig kjøp P.S kan jeg gå inn over nett og se på Tv2 sumo? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er selv utrolig fornøyd med SII, og er absolutt den beste mobilen jeg har hatt. Har sett på NRK og TV2. Så da regner jeg med at det går å se Sumo også. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Takk For svar kan jeg få spørre hvor du kjøpte den og hvor mye du betalte? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Husker ikke hva jeg betalte, lol Men var på Elkjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kjøpte på Onsdag på elkjøp for 4049 fikk den i går Superfornøyd sålangt Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 ja jeg så at det prisen på elkjøp var 4049 men det står også at tilbudet gjelder kun til Lørdag som er i dag så håper ikke prisen går alt for langt opp ellers må jeg vell kjøpe den over nett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Den koster fortsatt 4049 på elkjop.no Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Sier det samme til deg som jeg sa til en kompis her om dagen. Han hadde en Nexus S akkurat nå, og vurderte en Samsung Galaxy SII. Vent, kjøp heller den nye Nexus'en. Det er en stor fordel å få stadige oppdateringer på android, du har alltid den nyeste versjonen og trenger ikke vente på Samsung, HTC eller noen andre. Stock android er og blir best i mine øyne. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 fornøyd med min sgs2. dritbra telefon. byttet den ut, though, da jeg ble lei android og multitaskinga dens, men utrolig bra tlf likevel. men hadde jeg skulle kjøpt meg en androidtlf nå hadde jeg gått for note eller ventet på sgs3, da jeg ikke liker designet på nexusen som kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå