Grreven Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Jeg er på utkikk etter ny skjerm, og ser begge disse er på tilbud. Sitter nå med en gammel Samsung SyncMaster 930bf og den når ikke kravene mine lengre. Eizo EV2313WT-BK DELL U2311H Er det noen med erfaringer fra disse? Primært sett vil jeg bruke PC-en til alt. Kommer nok til å spille mest av Diablo 3 og den type når det er lansert. Allikevel blir det nok litt CSS og kanskje andre typer FPS, men ikke så mye. Film blir nok også en viktig faktor i tillegg til innsynsvinkel. Responstiden er jo ikke akkurat av den laveste og derfor er jeg litt redd for at skjermen ikke klarer å holde følge i Audiosurf. (Se på den nederste skjermen til venstre, Ninja Mono) Er kanskje verdt å nevne at spillet går litt kjappere enn det videoen viser. Litt kronglete skrevet og beklager for det, men dersom der er noe som er uklart og/eller som jeg har glemt å nevne så spør gjerne. På forhånd, takk! EDIT: Bør jeg heller gå for en 120Hz skjerm? Er det andre skjermer som dere heller ville anbefalt til mitt bruk? Endret 15. oktober 2011 av Grreven Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Jeg ville gått for Dell-en da den er den beste allroundskjermen av de to. Tenker spesielt på innsynsvinkel, farge & kontrast pga det gode e-IPS-panelet, samt at Dell er et kvalitetsmerke når det kommer til skjermer. Responstiden tror jeg er god nok for casual/semi-proffe FPS-spillere. Jeg har en 24" Dell-skjerm selv med samme responstid og har ikke opplevd noe problem med ghosting i f.eks. BF3. (http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1275291737) Endret 15. oktober 2011 av djorgen Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Hjertelig takk! Skal ha det i bakhodet. Venter allikevel i håp om litt flere kommentarer rundt dette før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå