Gå til innhold

God nok PC - hvorfor kjører spillet tregt?

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har gaming pc'n tatt kvelden:( men har bruker den gamle pc'n til far enn så lenge. Men greia er at den kjører alle spill så utrolig tregt...et eksempel er: Rise of nations : rise of legends, her hakker det på medium/normal grafikkinstilling.

Recommended System Requirements:

System: Pentium IV 2.0 GHz or equivalent

RAM: 1024 MB

Video Memory: 128 MB

Hard Drive Space: 2400 MB

Other: DirectX 9.0c-compliant 128 MB video card

Min datamaskin:

Prosessor: AMD athlon dual core 64 4800+ 2,50GHz

RAM: 2gig

Skjermkort: Nvidia Geforce 8500 gt

skulle ikke dette kjøre spillet?? og hvertfall ikke hakke på medium grafikkinstillinger??

Takker for svar:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Kan være masse programmer (evt. spyware o.l.) som tar unødvendige ressurser på PCen

- Kan være en sliten harddisk

- Utdaterte/dårlige drivere

- Bloat

- m.mer

Første punkt på planen når slikt skjer og hardwaren i utgangspunktet skulle klare jobben, er å rydde opp.

Lenke til kommentar

En formatering funker alltid på slikt. Bare kopier alt som skal spares på og legg in OS på nytt =)

Det pleier jeg å gjøre hvis det blir for tregt. Det finnes vel andre måter å gjøre det på, men med en formatering vet jeg at jeg blir kvitt alt.

Endret av Phreak^
Lenke til kommentar

En formatering funker alltid på slikt. Bare kopier alt som skal spares på og legg in OS på nytt =)

Det pleier jeg å gjøre hvis det blir for tregt. Det finnes vel andre måter å gjøre det på, men med en formatering vet jeg at jeg blir kvitt alt.

ja det var planen;) har lånt ekstern harddisk, men tenkte å høre her først om hardwaren var bra nok...eller så hadde det jo vært ganske poengløstå formatere:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...