Lars Mathisen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Tidens tann Bildet er fjernet. Beskrivelse: Siste rest av de gamle kaiene som sto langs mollafjæra i Hammerfest Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har ikke så mye konstruktivt å si, men liker så absolutt det jeg ser. Fine lys/skyggepartier som faller godt inn i et vellykket komp. S/h er det helt riktige her. Meget bra igjen Lars. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kunne passet til kommende temadag dette gitt! Bra komp og et fint uttrykk! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Takker, karer! Har prøvd å gjort noe med fargeversjonen uten å bli i nærheten fortrolig med resultatet. Klarte liksom ikke å se for meg denne i sorthvitt med en gang.. Prøvde med Silver effex, og etter litt manuelle justeringer fikk jeg det jeg var ute etter Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Rett på fint S/H bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg