Gå til innhold

Canada Goose Størrelse?


Anbefalte innlegg

Hei :roll:

Fant den helt perfekte jakke på nettet, denne;

4.jpg

 

Den finnes i størrelsene : XXS-XS-S-M-XL-XXL.

Men jeg aner ikke hvilken størrelse jeg skal ha, er de små eller store i størrelsene?

Jeg er 1.65 høy, og veier ca 50 kg, hjelp meg?

 

Takk.

 

(det er den siden her; http://www.canadagoosestoreonline.com/navy-canada-goose-expedition-parka_p9.html Det er vell ikke svindel?)

Endret av miiina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med butikken. De kan garantert hjelpe deg, og samtidig er det en fin måte å sjekke at det er en seriøs nettbutikk, og ikke en av de tusen falske svindlerbutikkene som selger falske Canada Goose jakke.

 

Før du kjøper sjekker du også seriøsiteten til nettbutikken, før du blir svindlet. Husk at ekte Canada Goose jakker fort koster 6000 eller mer. Det meste under dette er falske. Er de priset mye lavere enn dette er det garantert falske jakker.

Lenke til kommentar

Canada Goose jakker til ca 1000 kr er fake, og absolutt svindel.

 

Adressen til butikken ble heller ikke registrert før for ca 4 dager siden, og stiller seg i rekken med alle andre svindlerbutikker som bytter adresser for å lure kundene sine.

 

Om du kjøper herifra vil du risikere følgende;

- At du ikke får jakken din.

- At betalingsinformasjonen blir solgt videre(og misbrukt).

 

Skulle de allikevel være reelle, og sende varen, vil du fortsatt kunne risikere at tollen stopper pakken din. Og siden dette er kopi av registrerte varemerker vil varen bli destruert, og du får ingenting igjen.

 

Og skulle du allikevel faktisk få jakken din, så vil du få en falsk jakke som ikke har funksjonene, egenskapene eller kvalitetene til ei Canada Goose jakke, og alle vil se det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...