hernil Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvordan står det til med BankID hos folket her? Min oppfører seg ikke pent for tiden. Java starter ikke og på et par sider kræsjer det til og med nettleseren. Er i utgangspunktet fullt patchet, men får se om jeg ikke tester java 7. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 SPV og icedtea6/openjre6 (Ubuntu 10.04) og hva enn som er i 12.04 ser ut til å oppføre seg fint her. Firefox, selvfølgelig. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Svarte faen da! Prøver å fylle på et busskort på atb sine sider, men nettleseren kræsjer når den prøver å starte java for bankid. 12.04 med Firefox Lenke til kommentar
Del Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Prøv icedtea-7-plugin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Fant ut at Nordea har innlogging som ikke krever JAVA, kan nok hjelpe meg en del. Det er ikke lenket opp til nødløsning på hjemmesiden deres, husker ikke hva adressen var, men måtte ringe for å få den. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Du må jo for all del finne den og poste den her! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Beklager, er ikke her så ofte, tror det er nordea.no/tab257 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Beklager, er ikke her så ofte, tror det er nordea.no/tab257 Den funket jo fjell! Takker Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 smn.no funker til en opplysning Lenke til kommentar
Del Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Funker med hva? Firefox+icedtea6? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kan nevne at Nordlandsbanken fungerer fint med icedtea6 og Opera. Men jeg lurer på om det ikke er samme løsning som DNB siden Nordlandsbanken teknisk sett ikke eksisterer lengre. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kan nevne at Nordlandsbanken fungerer fint med icedtea6 og Opera. Men jeg lurer på om det ikke er samme løsning som DNB siden Nordlandsbanken teknisk sett ikke eksisterer lengre. Det fungerer ikke med Opera i Windows heller. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvordan er det med BankID og Nordea? De har fjernet den Java-frie innloggingen. Når jeg installerer icedTea og klikker på godkjen Java-applikasjon i nettbanken fortsetter sirkelen å spinne i evigheter. Når jeg ringer får å spørre om hjelp fikk jeg beskjed om at Linuxbrukere må gjøre regning med å være på egenhand. Og at de hadde en gammel maskin med Ubuntu stående som ikke hadde vært bootet på en stund, men de testet der innimellom og hadde ingen problemer sist. Har gått over til Skandia-banken som hovedkonto da jeg slipper bank-ID, men inntill alt er på plass, hva er det som mangler får å få BankID til å fungere på Chrome i Lubuntu 13.04? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Når jeg ringer får å spørre om hjelp fikk jeg beskjed om at Linuxbrukere må gjøre regning med å være på egenhand. Sa de virkelig det? Jeg hadde byttet bank på dagen. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Sa de virkelig det? Jeg hadde byttet bank på dagen. Du er åpenbart ikke en økonom Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Nordea fungerer fint med Oracles java, hvis du legger til nyeste versjon fra repo. Fikk problemer med IcedTea etterhvert. Repo er Duinn's eller noe sånt. Kan trylle frem en link i kveld. Edit: De har virkelig gjemt denne løsningen godt. Her er link til repo og instruksjoner fra Duinsoft. Man ender der hvis man klikker korrekt fra Oracle -> Ubuntu Wiki -> Duinsoft. Tåpelig. Endret 7. juni 2013 av WonderStivi Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du er åpenbart ikke en økonom Om leverandøren min av en tjeneste spytter meg i ansiktet og ikke er villige til å tilby et fornuftig produkt bytter jeg. Stem med lommeboken. Lenke til kommentar
Del Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Mitt inntrykk er at icedtea-7-plugin funker fint med det meste, har dere (olavalo og wonderstivi) prøvd med versjon sju? Endret 10. juni 2013 av Del Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg har ikke prøvd siden jeg skiftet over til Oracles versjon. Var for lite konevennlig å bruke IcedTea når det til stadig (2 ganger siste året ) ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå