Patrick123 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg liker veldig godt spill som GTA og Red Dead Redemtion. Synes at "sandbox" spill er veldig spennende og jeg elsker det at du kan boltre deg i store, åpne områder. Er det noen spill som er i samme klasse som disse? Trenger noen tips Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Saints Row er kanskje noe for deg? 2 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Jeg liker veldig godt spill som GTA og Red Dead Redemtion. Synes at "sandbox" spill er veldig spennende og jeg elsker det at du kan boltre deg i store, åpne områder. Er det noen spill som er i samme klasse som disse? Trenger noen tips Saints Row, som nevnt over her. Har ikke prøvd alle disse og vet ikke hvilken plattform du bruker men sjekk ut: Just Cause 2 Crackdown 1 og 2 (bare på Xbox 360) The Saboteur Mercenaries 2 Red Faction: Guerrilla Infamous 1 og 2 (bare på PS3) Ellers er det jo en haug med spill av litt eldre kaliber også. Endret 15. oktober 2011 av hitman47 Lenke til kommentar
pmba Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Sjekk ut Dead Rising 2 eller Dead Island om du ikke har prøvd de, to spill jeg tror du kommer til å like. Ellers nevner jo hitman47 ovenfor meg mange av de beste sandkassespillene, og jeg vil trekke frem Just Cause 2 som er et godt spill når det kommer til denne sjangeren. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 hvis du ikke bryr deg om grafikk så kan jeg anbefale Driv3r(Driver 3) tross for all den dårlig kritikken det har fått 1 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Anbefaler ikke Just Cause 2. Mafia 2 er ganske decent og Saints Row 2 er greit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Anbefaler så absolutt Just Cause 2! Forferdelig kjip historie igrunn, men vinner på gameplay. Morsomt, overdrevent, herlig. Bare suse rundt og gjøre faenskap, dessuten er det nok det største området jeg har sett i et slikt type spill. 1 Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Testdrive unlimited 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Om du har PC, last ned trainer når du har gått lei av å leke deg. Spillet får da plutselig 5+ timer ekstra levetid. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Anbefaler Just Cause 2, Saints Row 2 og The Saboteur. Da har du mange timer med herlig moro :!: Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Enig i at Just Cause 2 har en syltynn og kjedelig historie, samt veldig repiterende oppdrag. Men det er jo bare å ikke bry seg med det, finne seg et jagerfly og leke seg vilt. Etter min mening det aller beste "free-play"-spillet jeg noen gang har vært borti. Grafikken og spillefølelsen er helt rå! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Kan jo spesifisere litt; har PS3 og kan ikke fordra "urealistiske" spill sånn som Gears of War, Final Fantasy, etc. Eneste "urealistiske" spiller jeg noen gang har kjøpt var Star Wars Battlefront 2(eller Batttlefield, husker aldri), et knalllgodt spill må jeg si Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Saints Row: The Third ser dritmorsomt ut, kommer til å kjøpe det selv om jeg ikke har noen kjennskap til serien i det hele tatt. (Begynner på 0:20) http://www.youtube.com/watch?v=eN2-WSyRuO0 Endret 18. oktober 2011 av Skoony Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Saints Row: The Third ser dritmorsomt ut, kommer til å kjøpe det selv om jeg ikke har noen kjennskap til serien i det hele tatt. (Begynner på 0:20) http://www.youtube.com/watch?v=eN2-WSyRuO0 Will there be tits? Takk for tipset. Skal teste 2'ern nå, og dersom jeg liker opplegget skal jeg faen meg få med meg 3'ern når det kommer Endret 18. oktober 2011 av Ranglefanten Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Saints Row går i en retning GTA gikk i før, så er du ute etter et litt San Andreas aktig type spill er nok dette det nærmeste du kommer. Endret 18. oktober 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Will there be tits? Jeg tror faktisk det, de nevner "sex-appell" (som gjelder for begge kjønn) og man kan spille naken, så det må vel være noe tilsvarende for den kvinnelige andel i spillet også. Saints Row går i en retning GTA gikk i før, så er du ute etter et litt San Andreas aktig type spill er nok dette det nærmeste du kommer. Dette med "GTA var sånn før" er noe jeg ofte hører, men hva betyr det egentlig? GTA3 og tilleggspakkene er nokså like, og GTA4 er noe mer fokusert på historien, men hva er det som har forandret seg sånn? Den største forskjellen lå i GTA2 --> GTA3, men du kan fortsatt herje rundt eller ta oppdrag for forskjellige gjenger. Oppdragene i GTA2 kunne av og til være koko, men jeg synes seriøsitetsnivået har ligget på det samme hele veien. San Andreas minner ikke om Saints Row 3 i det hele tatt etter hva jeg kan se, annet enn at begge er sandboks-spill. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Will there be tits? Jeg tror faktisk det, de nevner "sex-appell" (som gjelder for begge kjønn) og man kan spille naken, så det må vel være noe tilsvarende for den kvinnelige andel i spillet også. Saints Row går i en retning GTA gikk i før, så er du ute etter et litt San Andreas aktig type spill er nok dette det nærmeste du kommer. Dette med "GTA var sånn før" er noe jeg ofte hører, men hva betyr det egentlig? GTA3 og tilleggspakkene er nokså like, og GTA4 er noe mer fokusert på historien, men hva er det som har forandret seg sånn? Den største forskjellen lå i GTA2 --> GTA3, men du kan fortsatt herje rundt eller ta oppdrag for forskjellige gjenger. Oppdragene i GTA2 kunne av og til være koko, men jeg synes seriøsitetsnivået har ligget på det samme hele veien. San Andreas minner ikke om Saints Row 3 i det hele tatt etter hva jeg kan se, annet enn at begge er sandboks-spill. Jeg savner den friheten San Andreas ga meg. 1 Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Men du må jo uansett løse oppdrag for å drive "historien" videre og åpne nye områder, hvis ikke står du bare utenfor det samme sykehuset og skyter sivile inntil du selv blir skutt. Og San Andreas minner meg om Sims. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Mange har nevnt Just Cause 2, og jeg er helt enig. Spilte det på lan etter alle hadde lagt seg i ca 4 timer i går. Spiller du på pc så burde du laste ned et par mods, f.eks: Technopaths Black Market Mod v3 - Gjør at du kan kjøpe alle kjøretøy i blackmarket. Increased Grapple Range & Speed - Gir nesten unlimited range til grapple. BOLO Patch Full Game - Trainer som gir deg f.eks unlimited health/ammo osv. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Dette med "GTA var sånn før" er noe jeg ofte hører, men hva betyr det egentlig? For de eldre GTA titlene betyr det ingenting, hvertfall ikke for meg personlig. GTA4 derimot manglet det lille ekstra, jeg gjorde meg ferdig med GTA4..og det var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå