hjelpme Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 jeg har lyst til å kjøpe denne pc-en http://www.netonnet.no/art/data/stasjonaer-data/desktop/asus-rogcg8565-nrrog00/161081.3012/ men bør jeg vente til 2012 og kjøp pc på komplett Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det kommer sikkert nye og kreftigere PCer i 2012. Og da kan du stille spørsmål om du skal vente til 2013 etc. etc. Det er ingen krystalkule som kan fortelle deg om du bør vente til neste år og kjøpe fra en annen forretning. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Husk at den pcen der har i7 2600, som vil si at ikke kan overklokke Lenke til kommentar
hjelpme Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Husk at den pcen der har i7 2600, som vil si at ikke kan overklokke den er overklokket til 4,2 - 4,6 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Wow, den der har en "kompetetiv" prislapp mot Alienware. No way at det der er verdt 24 000 kr. Du kan få like heftig maskin på komplett.no med et hvilket som helst kabinett til 15 000 kr vil jeg tippe, og komplett er ikke egentlig kjent for å være voldsomt billige. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Wow, den der har en "kompetetiv" prislapp mot Alienware. No way at det der er verdt 24 000 kr. Du kan få like heftig maskin på komplett.no med et hvilket som helst kabinett til 15 000 kr vil jeg tippe, og komplett er ikke egentlig kjent for å være voldsomt billige. ^this. Komplett er helt greie på pris, men det som jeg tror gjør at de fleste handler der er pga kundeservice osv... (Selvfølgelig noen som ikke er fornøyd, men det er nok ganske få tror jeg) Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Dustinhome har like god, om ikke bedre kundeservice enn Komplett og er i tillegg billigere. Ang. prislappen på den Asus-maskinen måtte jeg le litt. :!: Men hvorfor står det at CPU er overklokket i spesifikasjonene? 4.6Ghz med en non-K CPU? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Men hvorfor står det at CPU er overklokket i spesifikasjonene? 4.6Ghz med en non-K CPU? Klarer du ikke å clocke en CPU med non-K? HAHHAHHAHAHAH! Hvem klarer ikke det?! Tja, var litt rart ja... Asus klarer det umulige? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Men hvorfor står det at CPU er overklokket i spesifikasjonene? 4.6Ghz med en non-K CPU? Klarer du ikke å clocke en CPU med non-K? HAHHAHHAHAHAH! Hvem klarer ikke det?! Tja, var litt rart ja... Asus klarer det umulige? Klarer du 4.6GHz på en i7-2600 fortjener du en medalje. 117.9 bclock er praktisk talt umulig på LGA1155 Uansett står det one-touch overclock og i7-2600k i videoen, så man overklokker på eget ansvar med ASUS' overklokkingsprogram. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Klarer du 4.6GHz på en i7-2600 fortjener du en medalje. 117.9 bclock er praktisk talt umulig på LGA1155 Uansett står det one-touch overclock og i7-2600k i videoen, så man overklokker på eget ansvar med ASUS' overklokkingsprogram. Fra min side var det ment som ironi, regner med du forstod det. Så også at det var 2600k i videoen, mens under speccs står det bare 2600... Lurer på hvem av de det egentlig er jeg... For du kan jo ikke overclocke uten K'en... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fra min side var det ment som ironi, regner med du forstod det. Så også at det var 2600k i videoen, mens under speccs står det bare 2600... Lurer på hvem av de det egentlig er jeg... For du kan jo ikke overclocke uten K'en... Fra min side av internet er det vanskelig å tolke om det er ironi eller bare en dum/uvitende post, særlig når jeg ikke analyserer setningen i stor grad før jeg svarer på nettfora. Derfor er det sjelden noen bruker ironi eller sarkasme i poster uten den obligatoriske /sarcasm eller /irony Videre er det vel ganske sikkert det er snakk om k-varianten her: ASUS kan ikke markedsføre en PC med mulighet for 4.6GHz uten at den faktisk kan nå disse hastighetene Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fra min side var det ment som ironi, regner med du forstod det. Så også at det var 2600k i videoen, mens under speccs står det bare 2600... Lurer på hvem av de det egentlig er jeg... For du kan jo ikke overclocke uten K'en... Fra min side av internet er det vanskelig å tolke om det er ironi eller bare en dum/uvitende post, særlig når jeg ikke analyserer setningen i stor grad før jeg svarer på nettfora. Derfor er det sjelden noen bruker ironi eller sarkasme i poster uten den obligatoriske /sarcasm eller /irony Videre er det vel ganske sikkert det er snakk om k-varianten her: ASUS kan ikke markedsføre en PC med mulighet for 4.6GHz uten at den faktisk kan nå disse hastighetene Ser den.. Er litt ny på forum, så må nok begynne med /irony eller /sarcasm... Wow, analyserer du ikke setningene før du skriver?!?! :O /irony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå