muffe Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har lyst å lageen form for nøkkelbryter på PC'n. Har en nøkkelbryter fra en bil som jeg skal bruke. Det enkleste er jo bare å kople den inn på bryteren på HK, men det er litt for kjiipt. Har derfor tenkt å kople meg rett inn i PSU. Har ikke særlig lyst til å kople meg inn på 230 volt-delen, for plutselig en dag sier det "poff", og jeg er grillet (nøkkelbryteren er laget av metall, og er svært gammel). Finnes det et sted i PSU jeg kan kople på en bryter, som forhindrer at en får startet PSU? Jeg kan selvfølgelig kople den på 5 volt'en, men en vil jo allike vel få 12, 3,3 og 5 volt sb ut, og det vil jeg ikke. På forhåpnd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Du kan koble den mellom Powerswitsjen før hovedkortet, altså mellom powerkappen og PWèn Edit: trykkleif Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Men jeg vil ikke kople meg på 230 volt linjen... Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 er det ikke enklere å sette kabinettet i en låst kasse Lenke til kommentar
Blod Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 http://www.overklokking.no/casemods/keyswi...itch/index.html her har overklokking.no laget en fin guide til det... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Du kan koble den mellom den grønne ledningen i ATX kontakten ( seriekobling ). Like greit å seriekoble den mellom power on ledningen som går ned til hk. Dermed slipper du å ødelegge en atx ledning. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Du kan koble den mellom den grønne ledningen i ATX kontakten ( seriekobling ). Like greit å seriekoble den mellom power on ledningen som går ned til hk. Dermed slipper du å ødelegge en atx ledning. Mellom den grønne ledningen og hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå