wasco Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Tenker på deg... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har ingen problemer med "de glatte" damene dine, Wasco. Fin komp hvor puffen krydrer opp et ellers fargeløst motiv (meget bra). Bildetittelen og uttrykket kler hverandre. Utover det gir ikke bildet meg noe ekstra. Fint bilde som jeg gir en god 4'er. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Har ingen problemer med "de glatte" damene dine, Wasco. Fin komp hvor puffen krydrer opp et ellers fargeløst motiv (meget bra). Bildetittelen og uttrykket kler hverandre. Utover det gir ikke bildet meg noe ekstra. Fint bilde som jeg gir en god 4'er. Takk for kommentaren Hmm.. 8-) Ja, jeg vet jo at du liker disse damene mine Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Du har blitt en habil portrettfotograf på kort tid. Et teknisk godt bilde med lite "skurr". Kompet er godt i mine amatørøyne og utrykket på modellen passer godt til tittelen, selv om jeg normalt liker blikkontakt. Synes fargen på puffen løfter helheten på en positiv måte. Liker godt det jeg ser her: Stå på videre, da progresjonen er stor og lovende. Lenke til kommentar
ValvikB Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Dette begynner du virkelig å få taket på. Fint bilde med en tekst som passer til situasjonen. Bra! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har jo teken på glamourfoto og du! Dette kunne godt passere i en skoreklame f.eks.! Av med armringene her, de tar jo all oppmerksomhet bort fra de fine skoa... ! 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fine er de ingen tvil om det men det er ikke helt min stil Men når det er sagt så synes jeg nok att posituren ser noe "tvungen" ut. Ellers er skarphet/kvalitet veldig god Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Du har blitt en habil portrettfotograf på kort tid. Et teknisk godt bilde med lite "skurr". Kompet er godt i mine amatørøyne og utrykket på modellen passer godt til tittelen, selv om jeg normalt liker blikkontakt. Synes fargen på puffen løfter helheten på en positiv måte. Liker godt det jeg ser her: Stå på videre, da progresjonen er stor og lovende. Takk for kommentaren Morro å prøve noe nytt Dette begynner du virkelig å få taket på. Fint bilde med en tekst som passer til situasjonen. Bra! Takk for kommentaren Har jo teken på glamourfoto og du! Dette kunne godt passere i en skoreklame f.eks.! Av med armringene her, de tar jo all oppmerksomhet bort fra de fine skoa... ! 4'er fra meg! Armringene er en del av sortimentet til butikken som skal bruke bilde, så jeg tror ikke de bør fjærnes Takk for kommentaren Fine er de ingen tvil om det men det er ikke helt min stil Men når det er sagt så synes jeg nok att posituren ser noe "tvungen" ut. Ellers er skarphet/kvalitet veldig god Nei jeg vet jo at dette ikke er dine stil - men alt til sitt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg