hans A Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Synes akersmic har veldig lang leveringstid. Jeg bestillte CD og DVD'er for over en uke siden. Og får beskjed først i dag at bare 1 av 6 varer er sendt, resten er "i bestilling". Har akersmic så små lagre? Og det virker ikke som de satser så veldig mye på internett kunder. Er det andre aktører som ikke sover på jobben og leverer varene samme dag/dagen etter. (Både musikk CD og musikk DVD) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det varierer sterkt. Husker da jeg fikk et spill i postkassa fler dager før den offisielle release datoen i Norge - sendt fra Akersmic. Jeg husker også kamerat som bestilte noen CD'er og filmer, og bare fikk en brøkdel tilsendt og ingen beskjed om at resten var utsolgt og aldri ville komme på lager igjen.. Jeg har sluttet å bruke dem, og håper jeg aldri behøver å kjøpe noe fra dem igjen. De er like stabile som fulle Nordmenn på shopping i Sverige. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har sluttet å bruke dem, og håper jeg aldri behøver å kjøpe noe fra dem igjen. De er like stabile som fulle Nordmenn på shopping i Sverige. Eeeey! Jeg føler meg truffet! Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 denne burde blitt postet under webshoperfaringer Lenke til kommentar
hans A Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har sluttet å bruke dem, og håper jeg aldri behøver å kjøpe noe fra dem igjen. De er like stabile som fulle Nordmenn på shopping i Sverige Tror dette var et dårlig eksempel. Ingen er mer stabil enn fulle nordmenn på shopping i sverige. De er jo der ved enhver anledning. Men ening med deg, jeg blir å styre unna akersmic fra nå av. Er usikker på om jeg får mere enn 1 tittel fra dem. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mine erfaringer m Akersmic: - bestilte en CD mai 2002; fikk beskjed om lev.tid på ca 2 uker. Purret etter 3 uker; lovet levering "snart". Purret på nytt etter 6 uker; lovet levering (igjen) "snart". Etter totalt 6 mndrs ventetid kansellerte jeg ordren. Kontaktet så en bekjent med kontakter til "vanlige" musikk/CD-sjapper, og fikk CDen etter 1 uke..... puh - For noen måneder siden kontaktet jeg Akersmic for å høre om de fikk inn et bestemt spill på release dato. Fikk tilbakemelding at de skulle få det 2 dager FØR tiden. Avtalte så å reise innom for å hente spillet. Fikk da beskjed om at de som oftest ikke har spillene i butikk- hyllene før etpar dager ETTER release dato, altså BOM Så da så.... :o Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har bestillt ørten spill og DVDer fra Akersmic og de har alltid blitt sendt samme dagen (så lenge eg bestillte tidleg på dagen og eg fikk dem innen 2-4 dager. Så da så. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 har hatt hjortejegeren i bestilling hos dem i snart 2 år Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 har hatt hjortejegeren i bestilling hos dem i snart 2 år ...får du hos Platekompaniet til 99,50. Så var den reklamen avlagt. Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Akers mic ja. Fin bedrift med gode rutiner... Jeg forhåndsbestilte et spill der engang. 1 måned ETTER at jeg skulle ha fått spillet fikk jeg en giro i posten med beskjed om å betale. Jeg hadde ikke fått noe spill så jeg sa ifra at jeg ikke kom til å betale FØR jeg fikk spillet. 2 måneder senere fikk jeg spillet i posten. Jeg betalte straks. En uke etterpå fikk jeg purring (inkassovarsel). Jeg gjorde oppmerksom på at jeg hadde betalt og de sa at de skulle ordne det. To uker etterpå fikk jeg innkassokrav. Jeg sendte inkassobyrået et brev med blant annet en kopi av kvitteringen på betalingen. Jeg fikk ikke noe svar. To uker der igjen fikk jeg et brev der det sto at om jeg ikke betalte innen 1 uke ville saken få retslige etterspill. (spillet kostet 299 kr, men med gebyrer og renter ville de ha noe slikt som 8-900 kr) Da sendte jeg inkassobyrået en mail der jeg kort fortalt ba dem dra til et varmt sted og lykke til i retten. (med litt milde ord selvsagt) Noen minutter senere fikk jeg svar (for første gang av inkassobyrået) om at saken var i orden. Da var det gått over 4 måneder siden jeg bestilte. Seriøst..... Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 brukte de litt før. det var umulig å oppdrive flight unlimited 3 her i bergen da spillet ble relesed. var mange ganger inne på free record shop og purret etter spillet. til slutt bestilte jeg det fra akersmic.no. fikk det kort tid etter. det samme med flight simulator 2002 pro. det er et par år siden sist, så jeg aner ikke hvordan de er nå, men jeg har i alle fall gode erfaringer med de. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Nå har jeg aldri bestilt fra akers mic online, men fra hva jeg kan se har dem veldig dyre varer og ikke det beste utvalget, kan hvertfall anbefale CDON hvis man skal ha noe fra underholdningsbransjen. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Ja det virker som de leverer raskt hvis de har det på lager. Men problemet kommer når de er "I bestilling". Jeg bestillte sone 2 versjonen av DVD filmen : Harley davidson&The marlboro man + en del andre filmer og CD'er. Akersmic burdre ta de andres eksempel med å oppgi på nettet om de har cd/dvd'en på lager. Det gjør handelen mye enklere. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, som hans A sier, de er altfor slappe med den rutinen, de sier ikke fra når noe ikke er på lager, og det kan bli ganske irriterende. Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hva kan jeg si- Akersmic er dårlig service og dyre på alt. Dropp dem og velg heller www.mpx.no når du skal kjøpe elektriske varer og www.play.com når du skal ha spill, DVDer eller CDer. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Ja de presterer å sende 10 forskjellige pakker med 1 giro i hver. De nekter å samle de opp før de sender. (CD'er de ikke har på lager) Og med gebyrene bankene har så blir det 10xgebyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå