Torhild Jansen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Åkra kirke. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Hovedinngangen med tuntre, "innrammingen" er nedre del av det frittstående klokketårnet. Tusen takk for alle de fine kommentarene til Rødstrupen - inspirerende Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fint med den innrammingen Tuntreet ble litt sentrert i bildet, men fra det stedet du sto, var det vel vanskelig å unngå akkurat det Jeg ville rettet opp bildet litt, det heller svakt mot høyre Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Fint med den innrammingen Tuntreet ble litt sentrert i bildet, men fra det stedet du sto, var det vel vanskelig å unngå akkurat det Jeg ville rettet opp bildet litt, det heller svakt mot høyre Takker for kommentaren - treet i sentrum var planlagt, men ergerlig at jeg ikke så skjevheten Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Et greit nok bilde av kirka dette, bortsett fra at det heller mot hø. ! Ok innramming. God 3'er fra meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg