jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Bie & Blomdsten Bildet er fjernet. Beskrivelse: stakkars bien jobber livet av seg for rekke over blomstene... utrolig arbeidsom til denne tid av året være,kanskje litt sommer som henger igjen,deilig er det.. det er jeg glad for god helg til dere,nyt hvert sekund for snart er den ikke der mere...på lenge ihvertfall pr det blåste noe veldig her,så litt ugreit få den sylskarp... og de beveger seg så raskt disse biene... smil smil smil Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ja, uskarpt blei det men en artig situasjon der bia liksom holder seg fast i blomsten og kompen og bakgrunnen er jo bra Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Litt uskarpt ble det, men det kaller vi "kreativt bruk av fokus" Fine farger og fin etterbehandling - eller hva det er Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Helt grei komp. Usikker på den vignetteringen. Noe for uskarpt etter min smak! Fin beskrivelse da....! Disse flygende greiene er ikke enkle å samarbeide med nei, det vet jeg...! 3'er herfra! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 takker for komentarer,enig i deog bytter til det bilr som var tenkt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg