Solgun Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Rays of light Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Liker umiddelbart linjen i landskapet som trekker mot høyre og inn mot det lyse "jesuslyset". Samtidig som blikket hopper tilbake til det lille fyret som står nøyaktig der det skal stå i bildeflaten. Ett godt bilde Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Veldig flott med lyset som skinner igjennom skyene. Tror jeg ville kuttet endel på høyre side da jeg synes det blir litt tungt der. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Flotte linjer og spreke kontraster i farge og lys. Liker at du har fått med hvordan lyset treffer sjøen og skaper liv og dynamikk i et ellers mørkt og dystert landskap Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Liker umiddelbart det jeg ser. Dystert landskap der solstrålene bryter gjennom. Liker også linjene i bildet og sjømerket som bryter naturen. Det jeg ikke forstår er bruk av HDR/soft fokus. For meg blir forgrunnen "grumsete" og omtalte sjømerke noe udefinert. Jeg personlig hadde foretrukket bildet knivskarpt tvers gjennom. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Flott stemning , lys og komp. Passer med litt dystre farver her. Herlige lys stråler. Bra+ Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nydelig lys du har fanget her. Fint komp, mørk/dyster kledelig stemning. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Flott motiv da! Liker spesielt slike stråler som de du fanger her! Alt lagt til rette for et makaløst bilde altså, men dessverre så ødelegger det uklare og softe uttrykket mye av inntrykket for min del! 3'er herfra! Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Takk for alle kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg