Harald Gjerholm Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kort og godt-kulde Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt en kald desember dag2007 Randsfjorden. Kulda har satt sitt preg på landskap og vegitasjon. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det blir mye trær her men fint med ett glimt i mellom og kulde vises jo så da dekkes titelen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kjenner igjen det flotte fargestikke fra bildet "Det lille båthuset" Det er noe med fargene og tonene i disse bildene som tiltaler meg på en helt spessiell måte. Noe malerisk, kaldt, men også varmt 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nesten som et maleri dette også! Kjenner igjen maleren i deg nå! Litt mer trøkk i fargemetning og kontrast hadde kanskje vært noe her...! 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fint og stemningsfullt vinterbilde! Jeg ville kanskje valgt et noe tettere utsnitt ved å kutte litt i bunnen og i en av sidene, for å få åpningen mot vannet mindre midtstillt - kanskje helst et kraftig kutt i høyre side mot et mer kvadratisk format. Fargeskalaen med et visst blåstikk blir etter min smak litt i meste laget, men det er nå meg, da... ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg