Tjohei Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Denne her ser for kul ut altså: http://www.halfkeyboard.com/halfkeyboard/index.html Verste er at det faktisk funka. Test demoen i høyremenyen. Den er værdt det. Så er bare det store spørsmålet om den kommer til Norge, med æøå og hele pakka... Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Ganske stilig, ja... Nå er jeg en av de som faktisk skriver hurtig, uten bruk av Touch metoden... Dermed ble det noe komplisert for meg.. Men med litt trening får de fleste det til, vil jeg tro... Digg å kunne ha venstre hånd på keyboardet og høyre på musen hele tia da. Mvh, JOachim. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er selv enig med The_Lobster, har mer troen på et "sjikkeli" tastatur.. Men reagerte litt på teksten de hadde brukt som beskrivelse: :wink: "The same size as your Palm?, the Half Keyboard allows you to type with just one hand, leaving your other hand free for other things..." Som?? :wink: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 "The same size as your Palm?, the Half Keyboard allows you to type with just one hand, leaving your other hand free for other things..." Som?? :wink: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det var jo ganske kjekt. Det funket jo merkelig bra. Men om det er bedre enn å kjøpe et minitastatur til 200,- tviler jeg på. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 ... et minitastatur til 200,- ... Hvor? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 5-6 funksjoner pr. tast, det må kreve litt trening. Praktisk til PDA bruk kanskje. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ... et minitastatur til 200,- ... Hvor? Ikke i Norge hvertfall. Du har jo "mini hackers lite" eller noe til 1000,- men det blir jo bare tåpelig. Det er geekstuff.no som selger det, men den webshoppen er jo bare helt på tryne. De solgte jo "tastatur leacher" til 2000,- Her. $20 Jeg tror jeg skal kjøpe to av disse dersom det ikke blir for dyrt med porto. Da kjøper jeg sannsynlig et slikt også. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ... et minitastatur til 200,- ... Hvor? 465 hos PSData, evt. 19kr mindre i hvitt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Så dere hvor dyrt tastature var? 300 US$! :o De hadde jo et annet tastatur også, dobbelt halfkeyboard. Fullt keyboard men med den samme enhåndsfunksjonaliteten. Kommer ikke bort i fra tanken om hvor kult det måtte være når man sitter og retter på noe man har skrevet inn, så kan man bruke den ene hånda til å plassere markøren og gjøre rettingene med den andre. Og skulle man skrive mye, så kan man bare bruke begge hendene til å skrive med igjen... Men det var jo dyrt det også... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Når jeg tenker over det, så burde det her ikke være så vanskelig å få til i software. En liten utility bare. Da kunne man bruke tastaturet enten med en hånd eller begge. Så kan man skrive relativt greit selvom man sitter med gradiosa stykket i den ene hånda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå