sc00ter Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Heisann! Jeg vil søke utplassering(gjelder hver tirsdag i en mnd), og har fordypt meg i journalistikk. Derfor blir det naturlig å prøve og søke på for eksempel VG, Dagbladet, Aftenposten, eller andre store aviser, så jeg får et lite innblikk i hvordan det virkelig fungerer! Spørsmålet: Hvem skal jeg egentlig kontakte? Står jo haugevis med personer å kontakte; redaktører, direktører osv. Litt usikker her.. Tar også gjerne imot tips til hva jeg kan skrive i en søknad osv.. Pøs på! Correct me if I'm wrong, men fant ikke et bedre sted å poste innlegget. Håper på svar Endret 14. oktober 2011 av sc00ter Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Start på toppen også går du nedover. Noen vil til slutt gi den plass. Lenke til kommentar
sc00ter Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Start på toppen også går du nedover. Noen vil til slutt gi den plass. Ikke noe litt mer spesifikt? Hvem har ansvaret for den slags i aviser? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det enkleste er jo å ringe resepsjonen til hvert av firmaene og forklare situasjonen å be dem sette deg over til personen(e) som har med dette å gjøre Da dette nok variere fra firma til firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå