NeEeO Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hei, Er det noen her som er gode i redigering? Gidder du iåfall redigere skolebilde(Portrett) mitt? Jeg vil lissom å et tema som er svart/grå.. farge. ikke noe gangster style..men mer Agent/forettningsmann stil xD . Mvh Noreply Endret 14. oktober 2011 av Noreply Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kom med det, så skal jeg prøve! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg kunne ha lyst å prøve meg jeg også Kunne jo laget flere alternativer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Slettet en post med bilder, er trolig ikke meningen at de skulle publiseres. 2 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Slettet en post med bilder, er trolig ikke meningen at de skulle publiseres. Takk for hjelpen.... Nei, det var en feil fra min side Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Takk for hjelpen.... Nei, det var en feil fra min side Hehe, mente ikke å gjøre det så drastisk da. Var gode bilder det der xD Tusen Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå