sveibuen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Så lenge du setter av et par timer å tar deg veldig god tid, å kanskje tar bilder av *oprasjonen* mens du holder på sånt at viss du glemmer ut hvor en skrue skulle være så har du bilder på det osv. Husk, ingen rå muskelkraft. Løsner tinga ikke etter et lite "rykk" så er det nok en skru e.l igjen Skrudde selv opp en gammel hp som var et rent helvete å skru på for å komme til vifta. Å det var god erfaring, måtte gjør det samme igjen etter 6mnd å da gjor jeg det på 1 time Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Rå muskel kraft er definitivt ikke nøkkelen nei, dette har jeg brent meg på før, mange ganger. Men hva tjener jeg på å bytte kjølepasta? Kan det virkelig hjelpe mye? Bør jeg ikke bytte vifte med det samme også? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Viss det ikke er byttet kjølepasta noen gang, så kan du få en 10-20*C kaldere pc. Husk, KAN få en kaldere pc Husker bare på de stasjonære gamle pcen jeg hadde stående en stund. Byttet kjølepasta på den(ca 10år gammel) å da gikk tempraturen ned 15*C Så en 10 grader hos deg kan det godt være at den går ned. Viss du får tak i ny vifte så hvorfor ikke bytte den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå