havarist Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ser det er litt salt i muren inne i garasjen. Det er vel lecamur tror jeg. Et par striper som er 50 ca cm lange og 2-5 cm tykke. Hvitt og ser ut til å lett kunne børstes vekk. Er dette saltutslag evt noe man bør gjøre noe med? Lenke til kommentar
reor Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ser det er litt salt i muren inne i garasjen. Det er vel lecamur tror jeg. Et par striper som er 50 ca cm lange og 2-5 cm tykke. Hvitt og ser ut til å lett kunne børstes vekk. Er dette saltutslag evt noe man bør gjøre noe med? Høres ut som saltutslag. Drenere skikkelig og med grunnmursplast på utsiden bør gjøre susen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har det samme i garasjen hos meg, men her er laget bare 1-2 mm tykt, og max 10-15 cm bredt. Det ligger imidlertid over bakkenivå, så jeg skjønner ikke hvor det kommer fra, eller hva jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
havarist Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Skrev litt feil, de er 2-5 cm brede (ikke tykke). Selve saltet er vel bare 1-2 mm tykt her også. Det ligger også litt over gulvet her. Børster det vekk så får vi se utviklingen. Har forstått det slik at lecan her tåler fukt. Det er vel kanskje ikke unaturlig at noe fukt går igjennom ettersom lecan er ganske "luftig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå