Gå til innhold

Burde jeg ha ny/større PSU?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har jo prøvd noen PSU kalkulatorer å de mener jeg bude ha litt mere for mitt oppsett.. Skal jeg bare gå for en ax 1200W eller er min hk 1000w bra nok? Driver jo å OC litt så burde jeg ha litt mere Watt?.. kortene klokkes opp til 950-1200+når jeg benker litt. 850-1200 når jeg spiller å CPU er jo på 4.8ghz + under benking å 4.6 vanlig..

Det skal vel sier at en HK 1000W skal levere litt mere enn den skal?

Hilsen Paal

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

HX1000 er i utgangspunktet to stk 500W strømforsyninger som er koblet i sammen og jobber som en. (med 5V rail på den ene og 3.3V på den andre). Men med mindre du opplever problemer, så bør det ikke være behov for bytte. Du må vel i grunnen se hvordan det går.

Ja jeg skal se hvordan det går. ser jo at 12v ligger på 11.99 3.3v ligger på 3.26 men 5v ligger på 5.11. ligger vel godt innen for her. kommer jeg over en ax 1200 på supertilbud så kjøper jeg den nok. Er jo litt kjekt å ha hehe.

Lenke til kommentar

Ja jeg skal se hvordan det går. ser jo at 12v ligger på 11.99 3.3v ligger på 3.26 men 5v ligger på 5.11. ligger vel godt innen for her. kommer jeg over en ax 1200 på supertilbud så kjøper jeg den nok. Er jo litt kjekt å ha hehe.

Hva bruker du for å måle volten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...