eblid Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Trollskogen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Motivet dukket opp på en sopptur i august 2011, fornøyd med kontrastene i bilde selv, men undres på om andre kan mene det er for grellt?Synes bildet uskarpt? Det er tatt uten stativ. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ja, virker noe grelt. Men trolsk, ja. Rotete komposisjon uten fast holdepkt 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Grei nok komp! Fargene er dog merkelige og bildet er uskarpt...! 3'er for forsøket! PS! Hvilke instillinger har du brukt, mon tro. Dette kameraet har jo en del ferdigdefinerte "scenevalg" å velge i.... Lenke til kommentar
eblid Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Grei nok komp! Fargene er dog merkelige og bildet er uskarpt...! 3'er for forsøket! PS! Hvilke instillinger har du brukt, mon tro. Dette kameraet har jo en del ferdigdefinerte "scenevalg" å velge i.... hehe, jeg ble litt forundra da jeg kom heim og lasta inn bildene;-) Jeg hadde rotet med innstillingene, ..;-) Jeg synnes det er veldig grellt selv. Jeg vet rett og slett ikke hvordan det ble slik.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg