Gå til innhold

Nye hodetelefoner, ca. 700-1000kr?

muminim

Anbefalte innlegg

Hei, nå har mine Image Klipsch S4 øreproppar svikta meg og eg ser etter noen solide hodetelefonar til å erstatta dei. Eg har tidlegare hatt Koss Portapro før eg oppgraderte til AKG K 518 DJ og nylegare Image Klipsch S4 (ubehagelege greier...), men nå vil eg ha noko litt betre, helst til ein pris som holder seg rundt tusen lappen. Hodetelefonane skal brukast til musikk når eg er på farten, men ikkje til trening. Eg høyrar mest på black metal, heavy metal, klassisk rock og klassisk musikk av den eldre sorten.

Eg har sett på eit par hodetelefonar som er aktuelle, men eg er naturlegvis åpen for alle forslag. Bortsett frå generell kvalitet og god lyd, er ein viktig ting at hodetelefonane er solide. Både AKG K 518 DJ og Image Klipsch S4 blei øydelagte etter ca eit år (etter at kvitteringa hadde forsvunne), så nå vil eg helst ha noko som varar.

Shure SRH440 http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=148904 ser ut som nokre fine hodetelefonar, og det virkar som dei har fått god kritikk i tillegg til å vera billige.

AKG K 242 HD http://www.multicom.no/K-242-HD,-High-Definition,-The-Legendary-Studio-Standard,-Hodetelefoner-%28halvapen%29-AKG-by-HARMAN/cat-p/c/p2120757 er litt dyrare, men ser og ut som flotte hodetelefonar.

Storebroren AKG K 272 HDhttp://www.multicom.no/K-272-HD-HiFi-Hodetelefoner-16-28KHz,-55-Ohm,-Lukket,-Dynamisk,-240-gram-AKG-by-HARMAN/cat-p/c/p2120758 er og aktuell, om kvaliteten rettferdiggjer prisauken.

Er det nokre fleire hodetelefonar eg bør vurdera å kjøpa? Kva av desse bør eg eventuelt kjøpa? Takk på forhånd :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis lydisolering er viktig, kan du glemme AKG K242HD. Det er en (semi)åpen hodetelefon.

Av de du nevner er Shure klart mest for pengene.

Går du opp i pris bør du også se på Audio-Technica ATH-M50, Beyerdynamic DT770Pro (32), Denon D1100, Shure SRH-840, Sennheiser HD25 I-II, Sony MDR-ZX700.

Lenke til kommentar

Vil nevne av egen erfaring at Sony MDR-ZX700 kan være for store i portabelt henseende for enkelte, undertegnede inkludert. Ellers meget god klokke med nokså "nøytralt" lydbilde. Særs god lydisolering også.

Av andre aktuelle kandidater > 1000 NOK, foruten de bar1 allerede har listet opp, er beyerdynamic T50 p (som i skrivende stund fås til 1295 NOK hos Prolyd.no) verdt å nevne. Hvorvidt basskvantiteten på denne hodetelefon er tilfredsstillende er jeg imidlertid ikke sikker på.

Lenke til kommentar

Takk for raske svar :), kan nok ikkje kjøpa AKG om dei har dårleg lydisolasjon i så fall. Beyerdynamic T50 P ser nokså fine ut, og ettersom dei tilsynelatande vanlegvis går for nesten 2000 kr er det ganske fristande å kjøpa dei. Andre tankar?

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt kniven på strupen og måtte velge av de to du nevner hadde jeg gått for beyerdynamic-en, først og fremst fordi jeg syns (etter min mening og smak) at Audio Technica-klokkene er i overkant store med tanke på portabelt bruk.

Men det er jo meget mulig at Audio Technica-klokkene har lydsignatur/-egenskaper som er er bedre egnet til de musikksjangrene du primært lytter til enn hva gjelder for beyerdynamic-klokkene. :hmm:

Lenke til kommentar

Bestilte nå Beyerdynamic t50 p, for 1200 kr hos komplett :D. Sjølv om Audio Technica'en har fått kanskje betre kritikk på lyd enn t50, håpar eg at betraktningen er sett litt i forhold til pris. Uannsett ser det ut som Audio Technica'en oftest blir samanlikna med Beyerdynamic DT770Pro, som tilsynelatande er ein billigare Beyerdynamic modell enn t50p. Takk for all hjelpen, håpar t50p visar seg å vera eit røvarkjøp. Oppdaterar muligens emnet med eit inntrykk seinare :).

Lenke til kommentar

Eg har nå fått brukt hodetelefonane i ca. ein dag, og er rimeleg fornøyd. Dei ser betre ut i verkelegheita, og er nok dei mest komfortable eg nokon gong har brukt. Lydbildet er for det meste greit, men påstanden om at dei manglar bass er ikkje overdreven. Heilt håplaust å høyra på t.d. Motorhead eller Judas Priest med dei. I tillegg er eg litt usikker på lydisolasjonen. Greit nok kjøp trur eg, men neppe verdt sin alminnelege pris på ca. 1700 kr.

Lenke til kommentar

Det var trist å høre. Det er litt typisk at en del av de mer high-end hodetelefoner har et ganske "klinisk" lydbilde med masse vekt på stor detaljrikdom og mindre bassmengde (enn ikke-high-end klokker). Mange "uinnvidde" oppfatter mindre bassmengde som "dårlig bass", men i regelen er kvaliteten (oppløsningen) på bassen betraktelig høyere enn den en finner i mer bassorienterte hodetelefoner som eksempelvis Beats By Dr. Dre. Imidlertid er jo det viktigste at man selv er fornøyd med lyden og ikke hva alskens "eksperter" måtte mene og synes og tro.

En løsning kan være EQ for å få mer bassmengde i lydbildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...