Gå til innhold

NAV. Dysleksi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg krav på månedspenger av NAV når jeg har lese og skrive vansker?

Nei, man må ha gode lese- og skriveferdigheter for å få støtte fra NAV... :hmm:

(Seriøst: Har du lese- og skrivevansker har du vel samme krav på støtte fra NAV som alle andre? Det avhenger av jobbmulighet og din økonomiske situasjon.)

Mvh Jultomten :)

Lenke til kommentar

Ikke nok med det: Når du er fersk ut av utdanning har du uansett ikke krav på noen kompensasjon nesten uansett (unntak gjøres om du holder på å stryke med/har en alvorlig sykdom/handicap). Alle godtgjørelser fra nav krever at du en eller annen gang har vært ansatt i en bedrift lenger enn så-og-så lenge..

Lenke til kommentar

du må tjene en viss sum før man har rett på kompensasjon etter tapt arbeidsinntekt eller lignende. samme gjelder med dagpenger. det beste er å avtale en time med en av de alle elendige rådgivere de har.

bare ikke bli arbeidsufør før du er gammel. du kommer til å slite med nav i mange år før du kanskje får det du har krav på.

som broren min sa. er man idiot i hodet, iq på ca 0, lat eller bare liker å sitte på kontoret å si ja hele tiden å ingenting skjer så har du en jobb. hos nav gir de ut jobb i drøsevis. nav finner jobb til deg. den er å gjøre som de andre i nav, sette seg på ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...