fantaorange50ore Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har jeg krav på månedspenger av NAV når jeg har lese og skrive vansker? Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har jeg krav på månedspenger av NAV når jeg har lese og skrive vansker? Nei, man må ha gode lese- og skriveferdigheter for å få støtte fra NAV... (Seriøst: Har du lese- og skrivevansker har du vel samme krav på støtte fra NAV som alle andre? Det avhenger av jobbmulighet og din økonomiske situasjon.) Mvh Jultomten Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Distleksi er irrelevant i forbindelse med støtte fra nav, er du arbeidsledig kan du likevel mota dagpenger som alle andre. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Dere har nok handicap som dere har Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er arbeidsledig,grunnet at jeg er 17 år å går skole. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Du har da ikke krav på p enger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Du er ikke en gang "arbeidsledig" siden du går på skole. 1 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ikke nok med det: Når du er fersk ut av utdanning har du uansett ikke krav på noen kompensasjon nesten uansett (unntak gjøres om du holder på å stryke med/har en alvorlig sykdom/handicap). Alle godtgjørelser fra nav krever at du en eller annen gang har vært ansatt i en bedrift lenger enn så-og-så lenge.. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 du må tjene en viss sum før man har rett på kompensasjon etter tapt arbeidsinntekt eller lignende. samme gjelder med dagpenger. det beste er å avtale en time med en av de alle elendige rådgivere de har. bare ikke bli arbeidsufør før du er gammel. du kommer til å slite med nav i mange år før du kanskje får det du har krav på. som broren min sa. er man idiot i hodet, iq på ca 0, lat eller bare liker å sitte på kontoret å si ja hele tiden å ingenting skjer så har du en jobb. hos nav gir de ut jobb i drøsevis. nav finner jobb til deg. den er å gjøre som de andre i nav, sette seg på ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå