Iceman #10 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hei Har vært uten nett på PS3en en stund nå og har nettopp handlet inn Fifa 12. Problemet er at når jeg tar forbindelsestest kommer det opp: "Skaffer IP adresse mislykkes". Noen som vet hva som er feil? Prøvd både med kabel og tråløst. Restartet ruter har jeg også gjort. Pluss i boken for kjapt svar. Edru fredag så meg og en kamerat ønsker å game Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tror du må åpne en port for PS3'en. Det gjør du inne på siden for rutern din. Skriv IP-adressen inn i søkefeltet på internetten din og logg deg på der. Det er ihvertfall det jeg gjør for å komme inn på min. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Tror du må åpne en port for PS3'en. Det gjør du inne på siden for rutern din. Skriv IP-adressen inn i søkefeltet på internetten din og logg deg på der. Det er ihvertfall det jeg gjør for å komme inn på min. Er ikke veldig teknisk begavet, så kunne du forklart/formulert det litt bedre? Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Trykk på "Start"-knappen (for windows). Skriv i søkefeltet cmd eller command og trykk enter. I den svarte boksen som kommer opp skriver du ipconfig og trykker enter. Ip-adressen din kommer opp (standard gateway). Disse tallene (med punktum) skriver du i søkefeltet på internetten din (altså der du skriver inn web-adresser, f.eks. "www.gamer.no") og trykker på enter. Du vil da komme inn på siden til ruteren din som du må logge deg inn på. Jeg vet ikke om dette gjelder for din ruter da. Hvis ikke så søk på google om din ruter om hvordan du åpner porter. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Takk skal du ha. Skal prøve meg fram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå