TST Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tre fraksjoner kjemper om verdensherredømme. Se filmen nå Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 ooo, no begynner bitene å falle på plass Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Gleder meg skikkelig til spillet kommer ut nå! Selv om jeg må si at bevegelsene ser ikke kjempebra ut for å si det sånn. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvorfor hakker alltid videoene som legges ut på gamer.no ? :/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 For min del kunne de jobbet mye mer med animasjoner og så synes jeg også de har brukt altfor mye spesialeffekter. Altså slikt visuelt dilldall når man gjør diverse ting. Minner om City of Heroes og slike spill.. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Jeg selv, personlig altså, liker ikke Funcom sine spill. Det er absolutt ingenting fluid med gameplay, det er altfor statisk, og da tenker jeg stort sett på Age of Conan. Én ting jeg liker med dem er idéene dems, men ikke utførelsene. Blir vel flamet nå, men det er trossalt min mening. Endret 14. oktober 2011 av bekimc Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Én ting jeg liker med dem er idéene dems deres, men ikke utførelsene. Mer eller mindre enig, TSW har ett veldig godt konsept, men det gjenstår å se hva de klarer å levere. Jeg gleder meg i alle fall, men hvor lenge jeg blir er uvisst. Endret 15. oktober 2011 av Crowly Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvorfor hakker alltid videoene som legges ut på gamer.no ? :/ Samme her. Vært det siden den nye avspilleren kom. Lenke til kommentar
deac Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Må si meg enig med andre her. Konseptet og tankegangen bak spillet er genial, men utførelsen ser ut til å bli så som så, da spesielt i forhold til animasjonene til spillernes karakterer. Alle "sklir" rundt, ser omtrent kliss like ut, alle spellcasts ser ut til å ha samme animasjoner etc. Kan jo håpe at dette er ting som blir ordnet opp i før en release, men med tanke på hvor big deal de gjør utav alle disse videoene så har jeg mine tvil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg selv, personlig altså, liker ikke Funcom sine spill. Det er absolutt ingenting fluid med gameplay, det er altfor statisk, og da tenker jeg stort sett på Age of Conan. Én ting jeg liker med dem er idéene dems, men ikke utførelsene. Blir vel flamet nå, men det er trossalt min mening. De skulle fortsatt på The Longest Journey... fikk aldri spilt toern, men har det på Steam, enern derimot er et av tidenes beste spill uavhengig av sjanger. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fikk se en live demo av et instance på Gamescom. Ble ikke akkurat imponert. Veldig synd egentlig. Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ser ikke helt hvordan det kan være så hemmelig, sivile folk mærker ikke at det er maste monsters, og 3 store factions sloss mot hverandre i en by? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hmm, jeg liker at spillet er delt opp i alle disse jævla sonene igjen, mye bedre med en stor og sammenslått verden Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ser ikke helt hvordan det kan være så hemmelig, sivile folk mærker ikke at det er maste monsters, og 3 store factions sloss mot hverandre i en by? Faksjonene slåss ikke mot hverandre på åpen gate, det er egne PvP-områder for dette. Ellers ville ikke det vært noen spesielt 'hemmelig' krig. Monstrene er nok heller ikke å finne midt i en folkemengde på høylys dag vanligvis. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ok, nå tok tsw over 1.plassen, fra swtor i min bok, he he Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 De har da sagt at de skal fikse animasjonene og ansiktene. Det blir som å klage på et hus under bygging, idet reisverket er ferdig kommer kjøperen og klager på at huset mangler vegger og tak :-P 1 Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dette blir så epic fail dette.. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dette blir så epic fail dette.. Du blir en epic fail. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor hakker alltid videoene som legges ut på gamer.no ? :/ Samme her. Vært det siden den nye avspilleren kom. Det hadde vært storflott om dere kunne sende meg nettleser, nettleserversjon og hvorvidt videoene spilles av med flash eller rett i nettleseren på en privat melding (hvordan de spilles av kan dere raskt finne ut ved å høyreklikke på videoen - flash viser "jwplayer", nettleseren viser "lagre som" og et par andre vanlige valg). I tillegg hadde det vært interessant å vite om hakkingen også dukker opp om dere lukker alle fanene i nettleseren, og så bare åpner videovinduet. Vi spiller av videoer via HTML5-støtten for video dersom nettleseren støtter det, og det er en ganske ny erfaring både for oss og de fleste andre - så vi gjør erfaringene fortløpende. :-) Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dette blir så epic fail dette.. Du blir en epic fail. Du skulle ønske du var en epic fail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå