kompliserte Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har framforin om integrasjon på engelsk, trenger hjelp om hvordan kan vi integrere oss og hva som er posetivt og negativt med integrasjon? være vennlig svar på engelsk hvis dere kan. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fra spøk til alvor, søk litt på google 1 Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) google? Det vet jeg, men det er vanskelig å lage en enkelt presentasjon fra google! Endret 14. oktober 2011 av 1gutt Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 står sannsynligvis i boka di, enten engelskboka eller samfunn. uansett, det er ikke veldig vanskelig å søke på social integration- Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 google? Det vet jeg, men det er vanskelig å lage en enkelt presentasjon fra google! Du må nok regne med å måtte lese mer enn akkurat det du kan ta med i presentasjonen. Å velge hvilket stoff du skal ta med og omarbeide framleggingen til din egen er også en del av oppgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå