Howard Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Ny LCD-skjerm fra Sharp Sharp presenterer nå en ny 20.1 tommer LCD-skjerm. Skjermen blir tilgjengelig i to fargevarianter, hvit eller sort. Les saken her. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor kan ikke noen lage LCD desktop skjermer som har tilsvarende punkt tetthet som de beste laptop LCD'ne? Både Dell, Toshiba og Sony har 15.4-16 tommere med samme oppløsning som Sharps nye 20 tommer. Virker så dumt at hvis jeg vil ha LCD til desktopene som gir samme oppløsning som laptopen må jeg kjøpe 20 tommer. Det er dyrt. Derfor sitter jeg å plager øynene mine med CRT skjerm. Da har jeg i det minste bra oppløsning på 17 tomer synlig flate. -pg Lenke til kommentar
mungo Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Men hva med responstid? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg var aldri plaget med responstid på min 16.1" laptop LCD i 1600x1200 opløsning. (Det var før LCD elementet ble knust) -pg Lenke til kommentar
mungo Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg mente responstid på den nye skjermen fra Sharp. Det så ut som om jeg mente din skjerm petterg, men jeg mente den de skrev om i artikkelen. Skal prøve å ordlegge meg bedre neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå