Cuneax Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Den populære musikktjenesten er nå tilgjengelig på D-Links medieboks. Spotify og Boxee slår sammen kreftene Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nå ble denne enda mer attraktiv. Eneste den mangler er tilgang til NRKs nett-tv. Det kan man faktisk få på XBMC. Enkleste er kanskje bare å mekke seg en sikkelig HTPC, så får man all morroa uannsett. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 "#¤#&¤%&"#¤%& irritabelt at appen ikke kommer til pc/mac/linux versjonen, kun til den fysiske boxe(e)'n (tilsynelatende i alle fall). Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Herlig. Det fungerer, men den så ikke ut i oppløsning 720i. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Mangler en søke-funksjon, men ellers helt perfekt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hadde bestemt meg for WD TV Live, men nå ble jeg usikker. Pro/cons på Boxee i forhold til WD TV Live? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har selv en WD TV Live i soverommet, den fungerer veldig greit men Boxee har nok mange fler funksjoner men er også litt dyrere og litt större fysisk. Lenke til kommentar
Outrage Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nå ble denne enda mer attraktiv. Eneste den mangler er tilgang til NRKs nett-tv. Det kan man faktisk få på XBMC. Enkleste er kanskje bare å mekke seg en sikkelig HTPC, så får man all morroa uannsett. Hvis du har en eller annen windows-pc stående på rundt i huset, så kan du faktisk få inn ALT av TV-kanaler gitt at du har en fornuftig TV-leverandør. Nyeste versjon av DVBLogics programvare serverer live TV til Boxee (og iPxd, iPhone, Android, Winmo 7, DLNA enheter osv). Herlig. Det fungerer, men den så ikke ut i oppløsning 720i. Og hvorfor vil du benytte 720 interlaced? Det gir jo ingen mening i dagens digitale verden. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fantastisk!! Hørtes ut til å bære i bra bitstream også. Mangler bare muligheten for å søke nå, så er denne appen komplett. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Og hvorfor vil du benytte 720 interlaced? Det gir jo ingen mening i dagens digitale verden. Det har du nok rett i, det var 720p så klart. Og hvis du skulle lurer på hvorfor jeg ikke har 1080, er det fordi akkurat den TV'en er litt gammel. Lenke til kommentar
bloodyone Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg hadde bestemt meg for WD TV Live, men nå ble jeg usikker. Pro/cons på Boxee i forhold til WD TV Live? Spotify på WD live hub med siste firmware oppdatering. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ville gått for Boxee. Var i lignende situasjon hvor NeoTV, Boxee og WD TV Live stod på lista. Boxee kom best ut av de, men nå husker jeg ikke lengre hvorfor... Var ihvertfall NeoTV og Boxee det stod imellom til slutt. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kjøpte Boxee for snart ett år siden, og har ikke angret et sekund. Gleder meg til å prøve Spotify-appen. Problemet nå er at jeg har en Squeezebox Touch stående som ikke blir brukt så mye lenger... :S Lenke til kommentar
G Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Designet til Boxee kan de ha for seg selv. Jeg liker å kunne stable ting litt bedre i TV-rack'et. Gir gjerne dårligere luftflyt, men man kan vel legge litt i mellom enhetene slik at de ikke er kliss i hverandre. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvis du har en eller annen windows-pc stående på rundt i huset, så kan du faktisk få inn ALT av TV-kanaler gitt at du har en fornuftig TV-leverandør. Nyeste versjon av DVBLogics programvare serverer live TV til Boxee (og iPxd, iPhone, Android, Winmo 7, DLNA enheter osv). Jaha? Selv kanaler jeg ikke har (betalt for)? Ikke at jeg ser så mye på tv, men kunne vært moro å prøvd. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Designet til Boxee kan de ha for seg selv. Jeg liker å kunne stable ting litt bedre i TV-rack'et. Gir gjerne dårligere luftflyt, men man kan vel legge litt i mellom enhetene slik at de ikke er kliss i hverandre. Boxee er laget for å stå på toppen av racket vet du. Personlig syntes jeg det er et dritfett design, men enig i at de som liker å stable får et problem. Men den er relativt liten, så bør gå an å lirke den inn i "stablinga". Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noen som kan svare på om dette bare er tilgjengelig for den fysiske boksen? Eller også på spotify softwaren også? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg vil tippe de vil holde det på bare boksen enn så lenge for å øke salget av dem. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) XMBC har jo Spotify allerede, om jeg ikke tar feil. EDIT: Misforstod spm litt, men... Endret 19. oktober 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå