GtHoo Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) hei. Jeg har fått meg noen nye høyttalere, men disse skurrer i PCen. Jeg har kun integrert lydkort i PCen så jeg tror dette er problemet, men er ikke sikker. Jeg har prøvd høyttalerne til både ipod, iphone og skolePCen min som vist nok skal ha et godt lydkort. tror dere at det er det integrert lydkortet som er problemet? Vis jeg må kjøpe nytt lydkort vil jeg helt at det minst støtter 5.1 lys (er dette egentlig viktig?) Er det et spesielt lydkort dere anbefaler? Maks budsjett blir vel 6-700 kr. Jeg får vel et greit skjermkort til denne prisen? Edit; Jeg har fått høre fra en fyr på internett som mener at nytt lydkort ikke hjelper,pga Ground loop Stemmer dette? Endret 14. oktober 2011 av GtHoo Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Kom skurringen da du prøvde med ipod/iphone eller skolepc'en? Det høres det ut som høytalerne er sprengt. Endret 14. oktober 2011 av Metaldude Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er ikke noe skurring fra ipod/iphone eller skolePCen. Det er kun på denne PCen. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Ingen som har en anbefaling på lydkort, eller som vet om det er lydkortet mitt som er dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå