Gjest Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Heisann. Ikke spør meg hvorfor disken er en Dynamic Drive, men det jeg først og fremst vil løse er å få den frem i Windows slik at jeg kan hente ut det jeg trenger og formatere den til Basic Drive. Problemene oppstod for slik 3 uker siden, jeg husker ikke hva som skjedde akkurat, men den har sluttet å virke i Windows 7. Den dukker opp i BIOS. Hva kan jeg gjøre? (Og når jeg snakker om at den ikke dukker opp i Windows mener jeg "My Computer" og Disk Management. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvordan ser du at det er dynamic drive når den ikke er å finne i disk management? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg bare vet den er en Dynamic Drive, har sett det tidligere og med diverse low level programs fra Hiren's BootCD =P Disken er vel død for Windows Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er litt merkelig at den er ikke å finne i disk manegement. Du må kontrollere at strøm tilkoplingen er god, skifte til en annen. Det kan være slik at den faller av. Spinner disken når du ikke finner den i windows?Har du kontrollert om du ser noe merkelig i device manager? under disk drivers eller storage kontrollers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå