Kaksa Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Endelig var været fint nok til at eg tok turen ut med kameraet. Prøvde på eit par natt-bilder av Alnes fyr. Alnes fyr #2 by K.Sund, on Flickr Alnes fyr by K.Sund, on Flickr Ønsker tilbakemelding på kva av desse bilda som fungerte best. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Å ta bilder der månen er eneste lyskilde, er vanskelig. Jeg har holdt på med fotografering mer eller mindre hele livet og jeg har ett slikt bilde som jeg gir meg sjøl karakteren godkjent på. Jeg synes at disse bildene virker for mørke, men hva som skjer når du lyser dem opp litt, vet jeg ikke, og det kan godt være at de ikke blir bedre av den grunn. Jeg hadde likevel hatt litt lyst til å gjort noen forsøk med å lyse opp litt omkring husene slik at detaljene vises bedre akkurat der. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Bortsett fra at det er vel mye himmel på det øverste, synes jeg det er et fint stemningsbilde. Det nederste er ikke fullt så bra etter min smak. Månen er for lys og fyret heller litt mot høyre. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Da er det første bilete litt lysere. Ser skeivheten i det nederste bildet, skal sjå om eg orker å forandre på det etterkvart. Liker sjølv best det første bilete. Takk for tilbakemeldingane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå