reiseglad2011 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Her om dagen ble jeg medlem på et community, hvor man kan tjene penger på å bidra med anmeldelser av hoteller/attraksjoner etc. ble anbefalt det av en venn. Er det noen som har noen erfaring med hvordan slike online bedrifter virker? Kan man virkelig tjene noe på å være med på det? Endret 14. oktober 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Ikke at jeg vet hvordan *det du nevner* funker, men jeg tror man tjener mest når man "rekrutterer" andre til å gjøre det samme, og at de oppgir deg som referanse, så får du en del av det de får etc. Det er ihvertfall sånn flere sider funker. Endret 14. oktober 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Navn på et nettsted har blitt fjernet fra to innlegg da dette ble ansett som snikreklamering.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
reiseglad2011 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Ser ut til at du har rett angående verving...tenker å teste det ut for å se om det er verdt noe. Som student kan noen ekstra kroner komme godt med Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Eg antar at du her får betalt for å oppgi aktive epostadresser som andre kan sende spam til. Verdien og kvaliteten på å anmelde hoteller og attraksjoner er svært liten med mindre dei som skriver anmeldelsane reiser mykje. Dersom det store fleirtallet sitter å finner opp ting å skrive så vil verdien av anmeldelsane være lik null. Det er derfor lite sannsynlig at dei som har oppretta denne sida har sett for seg å tjene penger på besøkande som kjem til sida for å lese anmeldelser, til dette finnes det betre sider som har høgare kvalitet på sine anmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå