Teac Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg sliter med nrk sin tjenester som nettradio. F.eks at radionen går i loop. Holder på 30 minutter, og så begynner å spille akkurat det den spilte for 30.minutter siden på ny. Det andre som er irriterende er at radioen stopper opp hele tiden. Har prøvd med ørten forskjellige nettlesere, opera, fireforx, chrome og IE uten at det hjelper. Har prøvd å endre alle innstillingene i opera til vlc, men såklart popper den j*vla wm player ruta opp uansett. Noen tips på veien? Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er vel ikke akkurat det du spør etter, men et alternativ er jo å åpne radiostrømmen direkte i VLC. Du finner for øvrig adressene her: http://www.nrk.no/tjenester/lyd/ Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Ja, den er forsåvidt grei. Problemet er når jeg vil høre på opptak. F.eks dj friendly sine programmer. Jeg får fint til å spille dem av, men dem stopper opp hele tiden. Vet liksom ikke hvor feilen ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå