Ensombryrseg Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hei! Jeg fikk svar fra læreren: "Hei! Jeg synes du skal konsentrere deg om "Fiskerjenten" og "Det største i verden". Problemstilling: Fra bok til film." Har dere forslag til problemstillinger? Jeg har ikke lest og sett filmen enda, men skal visst levere problemstilling allrede med èn gang. Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Har ikke lest boken eller sett filmen selv, men siden du skal levere problemstilling med en gang så ville jeg anbefalt deg å se filmen for så å lese noen sammendrag av boken og levere en problemstilling ut i fra det. På den måten så vet du hvertfall noe når du leverer problemstillingen. Endret 14. oktober 2011 av Student of Life Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Når man ha en oppgave "fra bok til film", hva går det egentlig ut på? Kun å sammenligne? Endret 17. oktober 2011 av lz7t 1 Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 drit Lenke til kommentar
Shasix Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det mest relevante med oppgaven er nok å sammenlikne boken og filmen ja. Du kan blant annet ta utgangspunkt i virkemidlene som blir brukt til å vurdere i hvilken grad boken og filmen bruker forskjellige virkemidler for å oppnå ulike stemninger. Håper det hjalp deg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå